Long Bamboo Technology Group Co., Ltd.

Introduzione di Long Bamboo Technology Group

Longzhu Technology Group Co., Ltd hè situatu in u distrittu di Jianyang, a cità di Nanping, a pruvincia di Fujian, chì hè cunnisciuta cum'è "Bamboo Town, Forest Sea".Cumpagnia hè stata fundata in April 2010, cù u capitale registratu di 11506,58 milioni di yuan, Hè una sucietà di cummercializazioni straneri chì integra a R & D, u disignu, a produzzione è a vendita di prudutti di bambù per a casa, materiali di decorazione di custruzzione di bambù è machini d'automatizazione di bambù.

nutizie-1

In nuvembre 2020, Longzhu Technology Group hè statu stabilitu cù a cumpagnia cum'è u core, cù 5 filiali è più di 900 impiegati.A cumpagnia aderisce à a missione corporativa di "fà a casa piena di fragranza di bambù", pratica u spiritu di l'impresa di "migliurà cuntinuu, scuperta è innuvazione, rispunsabilità suciale", è si sforza di diventà una impresa di punta in l'industria di i prudutti di bambù per a casa.A cumpagnia hè stata listata in u "New Third Board" in dicembre 2014, è hè stata scelta in a China Potential Companies List da Forbes in 2017. In u lugliu 2020, hè stata scelta in u stratu sceltu è diventa u primu batch di imprese in Cina. è u primu in a pruvincia di Fujian.A cumpagnia hè stata premiata 20 onori, cum'è "Intraprisa Naziunale di primura di a silvicultura", "Intrapresa naziunale superiore di pruprietà intellettuale", "Intrapresa naziunale d'alta tecnulugia", "Intraprisazione di scienza è tecnulugia di a pruvincia di Fujian, l'industrializazione agricula di a pruvincia di l'impresa principale di a chjave". in a Pruvincia di Fujian ", "Scienza è tecnulugia Fujian piccula impresa di punta giant" è "Provincia di Fujian specializata è speciale nova" piccula è mediana impresa "da dipartimenti pertinenti di u statu, a pruvincia è a cità. In l'ultimi anni, a cumpagnia hà continuamente. mantinutu una rapida crescita di i rivenuti operativi è u prufittu netu. In u 2020, a cumpagnia hà ottinutu un redditu operativu di 310 milioni di yuan è un prufittu nettu di 67 milioni di yuan.

nutizie-2

Cumpagnia chì aderisce à u cuncettu di produzzione di "bassu costu è alta qualità", aderisce à u cuncettu di qualità di l'impresa di "qualità sò rispunsevuli", A cumpagnia hà successivamente passatu e certificazioni naziunali è internaziunali di u sistema di gestione di qualità ISO 9001, gestione ambientale ISO14001. sistema di gestione energetica ISO50001, sistema di gestione di salute è sicurezza di u travagliu ISO45001, dui sistemi di gestione integrati è a catena di supervisione di produzzione è marketing FSC.Hè unu di u primu batch di imprese indici di u meccanisimu di l'indice di i prudutti forestali di a Cina.

A cumpagnia seguita a strategia di sviluppu di "guidatu da l'innuvazione tecnologica" è fucalizza nantu à a migliurà a capacità di l'innuvazione indipendente, realizà a custruzzione di u sistema d'innuvazione in prufundità, integra e risorse superiori di a cumpagnia per riorganizà u centru tecnologicu R & D, innuvà u mecanismu di operazione di gestione di l'urganisazione, gestione di R & D, incentive di talentu, cooperazione interna è esterna, etc., Attrae talenti d'altu livellu per unisce, aumentà a ricerca è u sviluppu di i prudutti di casa di bambù esistenti à u stessu tempu, à materiali di bambù ligeri, macchine di trasfurmazioni automatiche di bambù è altre novi. campi è bambù i prudutti FMCG è àutri novi prudutti di ricerca è sviluppu, hà fattu ricchi risultati innuvazione tecnicu.Mentre aumentà a ricerca è u sviluppu di i prudutti di a casa di bambù esistenti, hà allargatu à a ricerca è u sviluppu di i novi campi di materiali di bambù ligeri, machini di trasfurmazioni automatici di bambù è altri prudutti novi, cum'è i prudutti di bambù FMCG, è hà ottenutu ricchi risultati d'innuvazione tecnologica.U gruppu hà un totale di 169 brevetti autorizati (128 da a casa madre), trà i quali 17 sò brevetti d'invenzione (14 da a casa madre).A capacità d'innuvazione di a cumpagnia hè stata rinfurzata continuamente è a cumpetitività cumpleta hè in constantemente migliurà.

nutizie-3

A cumpagnia hà rispostu attivamente à a grande strategia naziunale di "alleviazione di a miseria" è "rivitalizazione rurale" è assume e responsabilità suciali corporative.A cumpagnia hè stata ricunnisciuta cum'è "Attellu per l'impieghi è a puvertà in u distrittu di Jianyang" per a furmazione di i poveri in a cità di Xushi per aiutà à ottene l'impieghi è l'alleviazione di a miseria. In l'ultimi anni, aiuta à a ricustruzzione di u Ponte agriculu in u paese Dachan di Xushi Town è A custruzzione di un bellu prughjettu di u paese in u paese etnicu Maodian di Masha Town. Insisti à dà soldi per l'educazione è participà à l'attività di benessiri publicu suciale, Wu Guiying, direttore di a cumpagnia, hè stata premiata da u "Guvernu Populariu di u Distrettu di Jianyang cum'è "Avanzata". Individuale in A Terza Stagione di l'Associu di Alleazione è Sviluppu di a Povertà di u Distrettu (2017-2019).


Tempu di post: 27-May-2021

Inchiesta

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.