Long Bamboo Technology Group Co., Ltd.

Materiale novu - Tavola di bambù appiattita

U bambù appiattitu hè di sbulicà a pipa di bambù originale senza cracke per ammorbidisce è trasfurmà a pipa di bambù in foglia di bambù, in modu di espansione l'usu di materiale di bambù.

Tavola di bambù appiattita

U pruduttu di bambù appiattitu hè un materiale di piastra naturali, cusì pò esse usatu in pavimenti di bambù, tavulini di bambù, plywood di bambù, mobili di bambù, artisgiani di bambù è altri prudutti, chì hà un mercatu assai largu.

Tavola di bambù appiattita2

Tavola di bambù appiattita3

Siccomu tuttu u materiale di bambù hè un pezzu tutale di bambù, a cola ùn hè più usata per allargà e strisce di bambù.In questu modu, u cuntattu direttu trà l'agenti chimichi (adesivi) è l'alimentariu hè evitatu utilizendu nantu à a tavola di taglio, chì migliurà u coefficient di sicurezza alimentaria.

 

Tavola di bambù appiattita4
Tavola di bambù appiattita5

A tecnulugia flatten di pipa di bambù crudu hà assai migliuratu u rapportu di usu cumparatu cù a tecnulugia tradiziunale di trasfurmazioni di bambù crudu.A causa di u cunsumu di materiale assai ridutta, u costu di i prudutti di bambù cunnessi pò esse ridutta, cusì chì a pianta di bambù di mosso amichevule pò rimpiazzà u legnu è l'azzaru più largamente, chì hè a vera realizazione di "sustituì u bambù per u legnu" è "usendu". bambù per vince u legnu ".


Tempu di post: 22-ghjugnu-2021

Inchiesta

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.