Long Bamboo Technology Group Co., Ltd.

Avvenimenti annuali in 2020 di Long Bamboo Technology Group Co., Ltd.

In lugliu 2020, a nostra cumpagnia hà rializatu una offerta publica di 20 milioni di azzioni, aumentendu un totale di 184 milioni di RMB, è hè stata listata nantu à u livellu di selezzione di u sistema NEEQ, diventendu u primu batch di imprese selezziunate in u paese è u primu livellu di selezzione. in a pruvincia di Fujian.

Annuale-(2)
annu (3)

In nuvembre 2020, a nostra cumpagnia hà cambiatu u so nome in "Long Bamboo Technology Group Co., Ltd".Hè basatu annantu à u pianu di sviluppu strategicu di a cumpagnia è l'analisi di l'industria di bambù, cumminata cù i so vantaghji tecnologichi.Eventualmente, u nostru gruppu hè statu guidatu da a ricerca è u sviluppu, è u studiu integratu di materiale di bambù, u disignu di u produttu, a custruzione di a marca indipendente è a vendita.

Dapoi 2017, Long Bamboo Group hè statu certificatu cum'è una impresa high-tech di novu in dicembre 2020. À a fine di u 2020, a nostra cumpagnia hà ottenutu un totale di 152 patenti, cumprese 16 brevetti d'invenzione.

Annuale-(4)
Annuale-(11)

In marzu 2020, a nostra cumpagnia hà vintu u "Quartu Premiu di Qualità di u Guvernu Municipale di Nanping".

In ghjennaghju 2020, a nostra sucietà hà stabilitu una filiale interamente di proprietà Nanping Longtai Customized Houseware Co., Ltd per espansione l'attività di persunalizazione persunalizata di a cumpagnia è risponde à i bisogni di i mercati.

Annuale-(1)

Tempu di Post: 18-May-2021

Inchiesta

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.